уторак, 15. фебруар 2011.

Love is in the air... :))

 Znam da se ova prica i ne uklapa bas u ovaj blog, ali hajde... Juče je bio tzv. Dan Zaljubljenih, inace za mene običan dan, zapravo lažem, nije običan, 14.02. je rođendan jednom od mojih najboljeh drugova, on mi je kao brat, znamo se više od 12 godina, i mnooogo ga volim... :)) Juče kuda god se okreneš, u šta god da pogledaš, šta god čuješ sve prosto odiše nekim "ljubavnim" notama, svuda neki parovi slave "svoj" dan... I taman kada sam htela da spavam, na netu mi čestitaju "praznik" neki veoooma dragi likovi... :)) Heh... ipak se neko setio, a uzgred sve sam sigurnija da me neki lik i muva... jaoj... Mene jednostavno ne drži mesto, bar za sada, nisam ja za ljubav, ne još... I taman sve sredim, raščistim sa svima, i da krenem dalje, kad uvek kao za inat neko novi se pojavi, il' se pojavi neki stari plam... Sve u svemu ovaj put puštam stvari da slobodno teku! :))


VOLETI ZNAČI U TUĐOJ SREĆI NAĆI SVOJU SOPSTVENU! :)) 

Нема коментара:

Постави коментар