среда, 26. јануар 2011.

Sad novim putem idem probaj i ti... :)

  Evo juče sam konačno napravila blog, i donela neke bitne odluke u mom životu! :) Smatram ih ispravnima, i ne želim odustati, da, necu odustati, jer ne želim sanjati svoje snove, želim ih živeti! :))) I zaista nikada nije kasno da počnemo živjeti svoje snove, jer život je jedan, a vreme konstantno prolazi, tako neprimetno "klizi" pored nas, i onda "odjednom" kasno je za sve... Ne želim živeti u proslosti, konacno se oslobađam okova sećanja, ne želim srljati u budućnost, ona je svakako svake sekunde sve bliža, želim živjeti ovde i sada, želim se osetiti živom, slobodnom, srećnom... Jer život je jedan i želim ga proživjeti u potpunosti, svaku godinu, svaki mesec, dan, sat, minut, svaki sekund! :)))



Zapravo sam mislila ovaj blog posvetiti nečemu drugom... ali evo ovako ispade, pišem jednostavno ono čime su moje misli okupirane u datom trenutku, a sada su to svakako moji novi podvizi! :)

Ponekad tako duuugo gledamo u zatvorena vrata, a ne vidimo toliko novih koja su otvorena! 

Šta ste uradili u ovoj godini?! Evo prošao je skoro mesec dana, a i ja sama do danas nisam skoro nista bitno uradila, ali sada krećem punom parom! :) Obožavam taj osećaj, kada krenem da spavam i osećam se nekako ispunjeno jer znam zasto živim, znam da sam nešto bitno uradila tog dana koji je tada već na umiraju, a ne volim ni da mislim o onome osećaju kada odlazim u krevet pitajući se kuda moj život zapravo ide, čemu sve ovo služi, osećam se tako jadno i bedno jer iza sebe ostavljam jedan dan, dan koji na prvi pogled deluje obican, kao i svaki drugi, deluje nebitan i mali, a zapravo je jedinstven kao i svaki drugi... To je dan koji se nikada neće vratiti, i onda se zapitam ko sam, šta sam to zapravo, ako nisam u stanju dnevno da uradim jednu stvar na koju ću biti ponosna, koja će mi izmamiti osmeh na lice... Niko ne očekuje da danas sagradim kuću, spasem svet od propadanja, postanem poznata, il ko zna šta... Al' ponekad je samo mali korak, koji se čini neprimetan, zapravo važan deo na putu do vrha! 


Ja bih da pevam još malo, jer je život samo jedan, i do njega mi je stalo, meni je vredan! :) 


 

Нема коментара:

Постави коментар