понедељак, 31. јануар 2011.

Život se ne meri brojem udisaja, već trenucima od kojih zastaje dah... :))

  Definitivno je tačna ona koliko daješ - toliko i dobijaš! Heheee... Kada ste zadnji put poklonili nekom nešto tek onako? A pokazali nekome koliko vam je zapravo stalo do njega? Ovih dana sam sigurnija nego ikad da je sreća u malim znacima pažnje, i postala sam svesna koliko sam srećna i koliko sijam kada učinim da se drugi smeju... :) Jednoj drugarici sam kupila minđuše i neko ogromno lizalo, tek da je iznenadim, a drugoj potpuno neočekivano za rođendan spremam iznenađenjeeeee... Da, obožavam da usrećujem osobe do kojih mi je stalo! A eto juče mi se to vraća... Dobijem torbu i broš... I to kao da sam birala, torba zelena (obožavam tu boju, podseća me na život, na prirodu), a broš u obliku lastavice (ptice takođe obožavam jer me podsećaju na slobodu)... :) Pa nek' neko kaže da se dobro dobrim ne vraća... Heheehe...  :) 


Ljudi su različiti, a ja eto spadam u one koji znaju uživati u malim radostima, i zaista mi je tužno kada vidim da neko ne primećuje sve te sitnice, zbog kojih se ja smejem svaki dan... Pokušajte da darujete, možda otkrijete novu stranu svoje ličnosti, a i tako ćete usrećiti i sebe, i bližnje... Znam da su teška vremena, mnogi imaju slabe, ili nažalost nikakve prihode, ali pokušajte, makar lepim rečima... Možda nekada nemamo novca za skupe poklone, možda čak ni za sitnice, ali uvek možemo napisati poruku, ili sličnim, malim gestom pokazati koliko nam neko znači... Mene lično mnogo više obraduju sitnice, kupljene ili napravljene (ručno) s mnogo ljubavi... Ponekad samo obična poruka, tih nekoliko rečenica koje zrače toplinom i lepim rečima mogu učiniti da mi osmeh danima ne silazi sa lica... Naučite da uživate u malim stvarima, naučite da volite i ono što vam nije baš drago, i videćete koliko vam život može biti drugačiji... :)


KOLIKO STE OSOBA DANAS NASMEJALI?! 

Нема коментара:

Постави коментар